lördag 28 februari 2009

tråkig lördag

Okej den sämsta lördagen på länge, det enda som var kul var att jag snackade med mamma idag :) Riktigt skönt. Längtar hem idag som f*n, bara för att jag är så uttråkad, har inget att göra. Och folk säger men hitta på något du bor ju i USA. Ja jag vet, men jag bor i en liten skithåla med människor som vägrar att göra nått. Jag skulle bara bli glad iaf nån stannade förbi här och frågade om jag ville med på en cruise. Jag menar finns det inget tråkigare att vara hemma helt ensam på en lördagskväll!!. Emily ska iaf åka in till ABQ, men hon ska träffa pojkvännen, skulle känna mig som ett trejde hjul om jag hängde med. Jag har inte en telefon som funkar heller, för jag måste vänta tilll måndag med att betala min räkning, och jag måste ringa. Hatara tt ringa till T mobil dem är så tröga! Aja ska inte klaga mer, förlåt för det men är bara lite pissed today. Yesterday was a good day though :).

Inga kommentarer: