tisdag 17 juni 2008

visum, norwish, Estancia

Japp jag har inte skrivit på ett tag nu, Bara för att jag inte har orkat.
Men nu vill jag göra det för jag har fått reda på lite mer om USA. I igår när jag var på ambassaden så sket allt sig för jag hade glömt kuvertet, dum som jag är! Men jag har nu fått en ny tid nästa måndag kl 8! Vilket betyder att jag måste åka hemifrån halv 6. Men jag får se om jag åker upp på söndag och sover i lägenheten, eller på hotell. Någon som vill med?

Sen har jag fått reda på vilket camp jag ska på! Det är inte 100 % säkert men jag kommer förmodligen tillbringa min två första veckor på Norwish Camp i Vermont! Kommer besöka Boston också!. Och alla som varit på camp säger att det är deras två bästa veckor dem upplevt! Så jag är sååå excited!
Sen när jag var inne på facebook och kollade i gruppen för utbytesstudenter 08-09 så hittade jag en kille från Norge som ska till Estancia! Helt otroligt, trodde jag var den enda! så är överlycklig. Hoppas bara han ska på campet och samma som mig!. Sen var det en nork tjej som ska till Albuquerqe! =) Som ligger pretty close to Estancia.

Så det var allt jag hade att säga. Eller rättare sagt skriva. hejdå,Adios, goodbye,mirëupafshim, إلى اللقاء , Hajd zdravo, γεια! αντίο!, bi xatirê te! Oxir be, nabadgelyo, E, pa zdravo!..

Inga kommentarer: