fredag 6 juni 2008

Sunne, onsdag

Japp det började med att jag, Alex och Felice blev upphämtade av Sara. Så vi begav oss upp mot lundbergs skolan. Som jag måste säga var HUR mysigt och fint som helst!!, Där åt vi lunch och kollade självklart på när Michaela sprang ut. Och alla var så fina så-. =)

Sen efter lunchen så åkte vi till hotellet där vi gjorde oss iordning och chillade lite innan 3 rättersmiddagen. det serverades en förrätt, sen oxfilé med en potatisgrej som såg ut som en muffin. Hehe. Sen var det efterrätt också, och allt serverades med rött vin. Som faktiskt var gott haha. Sen var det dessertvin också. Och under middagen körde man massa roliga lekar och ramsor och alla hade det jättekuol! =9. Haha roligaste middagen jag varit med på iallfall.

Efter det givk vi tillbaka till rummet och fixade oss lite. Se var det fest!. Först var vi på våran del av hotellet och tog lite drinkar och snackade med folk. Sedan bar det av till nästa del där den riktiga festen var. fy vad kul jag hade. Vi dansade hela kvällen, det var jättebra musik och snyggt folk+ goda drinkar! Men kan säga att mina ben och fötter var helt slut framåt 6 så då gick jag alex och michaela till halmstadkillarnas rum. senare kom Felice också. Alex och dem känner dem sen innan. Ialla fall så somnade vi alla där 6 st i en säng!! Men under morgonen så hade två av killarna förflyttat sig ner på golvet. helt utan täcke eller kudde. tyckte synd om dem. Bästa:
- Men Joel vart var du nån stans :O?
- Nej men jag sov under sängen... ( med en nyvaken röst)

haha vem lägger sig under sängen och sover?
Aja jag hade det jättetrevligt där uppe i värmlandsskogarna! Det gör jag gärna om.

/ R

Inga kommentarer: