söndag 1 juni 2008

A day like this

hejsan, har inte orkat skriva något eftersom det är så fint väder. Har varit ute hela dagen och solat. Jag blir så förbannad på min mobil jävel . den har självklart slutat fungera! Typiskt att det ska hända med mig liksom. Så nu har jag ingen mobil. men ska nog ta nån från pappa eftersom han harnågra st haha. 'IDag skulle Aleks, madde o emma komma tror det var dem. men det blev så sent så dem kommer imorgon istället. Helgen har varit bra. Igår var vi i B ökna det var väl mindre trevligt där. men man satt ju iallafall inte bara hemma.

Ska snart ta en långpromenad. Känner att jag behöver det, sen är det ju så fint väder så det skadar ju inte. Förresten min data är lite konstig så det kommer vara dålig uppdatering eftersom pappa tar sin med till jobbet imorgon och mammas kommer hon jobba på hela tiden. Och min syrras får jag inte låna för henne haha. Och jag vill inte använda den stationära, det är så jobbigt. Så jag kommer inte uppdatera så mycket. Aja nu ska jag ut i solen igen =) kanske ta ett dopp. Fast det är fortfarande lite kallt :O måste komma upp till 28 grader först hihi. Puss på er <3

Inga kommentarer: