onsdag 25 juni 2008

A scent of sweden

klänningen som jag fick för många av!
sry för min sugiga mobilkamera




Böckerna kom idag!, dem är perfekta tror jag. En bok om sverige med bilder och fakta på engelska. Sen köpte jag även lite kosta boda saker! perfa. Om ingen fattar vad jag babblar om så är det då mina presenter! Till välkomsfamiljen alltså. Jag ska även införskaffa mig lite svenskt godis innan avresa. Som närmar sig med stora steg, endast 25 dagar bort. Dock så går tiden inte riktigt så fort. MÅSTE klaga lite på denna stad. Finns absolut INGET att göra. Men det är väl bäst att jag vänjer mig. Lär ju inte finnas ett skvatt nere i hålan Estancia! Men man ska se allt från den ljusa sidan :) Nu får jag ju gott om tid att umgås med min familj.





Fick också mitt visum idag. Ser ut som en tjock strandaf val på mitt foto. Får se till att ingen ser mig! Ja just det, jag fick mina kläder idag,( bilder ovan) dem var superdupersöta och sitter jättebra :) (eller är det jag som inbillar mig det?) Men jag fick två klänningar för mkt! så måste sälja dem eller skicka tillbaka dem. Men med tanke på att tuller ligger på 500 kr så är det ingen idé att skicka tillbaka dem. SÅ får se vad som blir av med dem.





Nu ska jag kila och göra något annat. Vad det nu finns att göra....äta??


2 kommentarer:

Anonym sa...

vart beställde du den där boken ? :O

United states 2008-2009 sa...

PÅ internet :P haha sök på namnet :)