söndag 29 juni 2008

20 dagar

Jag skrev mitt 100:de inlägg igår, heter det så? jaja intressant.
Iallafall. Jag och cissi skulle först åka till Alexander igår men sen ångrade vi oss och begav oss mot Lovisa. :) Det är alltid kul att träffa 91 orna. Men jag och cissi bestämde oss för att åka hem tidigt. så vi tog 2 bussen hem, Men var inte hemma fören en timme senare. Och kan ju säga att båda somnade rätt så fort. :P trötta var vi! Jag tog tyvärr inga bilder heller. Jag har ju min kamera men har slarvat bort laddaren, Men har beställt en ny, som borde komma snart.

Planer:
Den här veckan åker jag till Göteborg men mamma och Cissi. Vi ska bo på hotell, äta gott, gå på liseberg, shoppa m.m vi är borta från tis-tors kväll. Och imorgon så ska jag gå till banken och fixa ett bankomatkort som jag ska ha i USA, ska dessutom växla in så jag får amerikanska dollar. Sen nästa helg har jag kankse lite planer för. Det blir min sista helg då jag inte är upptagen. Sen veckan efter det börjas SM och det vill jag självklart se på. Sen på helgen där är det kent och dop. Sen är det sista veckan innan jag åker. Och ska försöka ha en avskedsmiddag med tjejerna. Ska också köpa massa saker då. Vill även ha en riktig tjejkväll!.
Och just det halmstadskillarna kanske kommer upp hit också!

Inga kommentarer: