torsdag 26 juni 2008

24 dagar!

Och jag börjar bli riktigt nervös nu! Dem på EF ska skicka ut internettbiljetterna snart också! Då är det på riktigt. Jag kommer ju åka på fredagen elelr ja fredag natt kl 3!
Så jag tänkte att mina närmsta vänner och jag skulle ha en RIKTIGT tjejkväll på torsdagen? om ni är med på det såklart :) Sen ska jag ju ha min avskedsmiddag, men där kommer det vara sååå många tjejer, vill ju bjuda alla känns det som :P Den kommer nog äga rum på fredagen innan kent eller i veckan kanske på tisdag elelr onsdagen eller nått sånt :P har inte bestämt än vad som passar bäst. Vad tycker ni tjejer? och vilka ska jag bjuda :O? Måste ha lite hjälp med det! För på middagen kommer det nog bli rätt många, sen på torsdagen bara ni tjejer, dem allllllllra närmsta!

Inga kommentarer: