söndag 22 juni 2008

Amerikanska ambassaden...igen

japp jag har ju fått ny tid till amerikanska ambassaden, som jag skrev tidigare. och den dagen är imorgon, jag ska vara där vid 8 vilket betyder att jag måste åka hemifrån halv 6! eftersom det är rusningstid och man får verkligen inte komma försent. Så måste se till att vakna då. Kommer bli jobbigt, men endå skönt när jag får mitt visum, för då (hoppas jag) är alla papper klara inför usa. Det är endast 28 dagar kvar! börjar faktiskt bli lite nervös. det kommer gå så fort, men jag längtar verkligen. :)

Ska också säga att midsommar var jättetrevligt :) Alltid kul att umgås med massa kompisar :) Bilder finns på bilddagboken. men tyvärr hann jag bara ta två st bilder vid matbordet. Sen dog min telefon :/. Men det var trevligt :)

Inga kommentarer: