lördag 16 maj 2009

up close






Jahapp, idag var det min sista lördag då jag kan göra något, och hur kul var den? inte alls. Finns absolut inget att göra här så jag har pluggat till finals. Tönt. Ångrar mig lite att jag inte följde med matthew this morning. Men men, gjort är gjort. Har ju som sagt finals mån tisd och onsd. Hoppas allt går bra. sen är jag klar med skolan! hur härligt är inte det på en skala från 1-10? 10 helt klart!! Pratade lite med la familia idag också. Pappa har sjösatt våran nya stora båt :P. är ca 9-10 meter, har dusch toa sovplatser kök o allt . :) ska bli kul att åka ut med den i sommar. Så mamma sa att pappa var som ett litet barn på julafton :P missade ju 20 årsfest idag också. Jonas och marcus. Vore kul om jag hade varit där men icke. Blir väl mer i sommar förhoppningsvis. :) Imorgon ska vi på en liten utflyckt också :) Till Santa fe and Taos förmodligen.

Inga kommentarer: