fredag 15 maj 2009

State track meet

Hade det riktigt bra i onsdags och torsdags, ingen skola, sova ute i det härliga vädret, vara med massa folk från skolan och bara chilla! Var lite synd dock, vi förlorade med 0.6 poäng mpt texico! Så vi kom tvåa, riktigt bra det med, men när man är så nära så börjar man tänka att: Fan om någon hade gjort lite bättre i något event så skulle vi kammat hem vinsten!!. så alla grät förstås, även jag fällde en liten tår. Känns som jag aldrig gråter nu för tiden om jag inte kollar på någon jättesorglig film eller nått sånt. Vet att jag kommer gråta på graduation och när jag åker hem, kommer bli jobbigt.

Förresten mamma det kommer kosta 200 dollar!!! för att skicka hem mina paket med kläder i!. hur dyrt som helst. ska ringa dig imorgon också. har tydligen en början på steps in my throat så ska få penecillin eller hur det stavas. just to let u know. nu är det ca 12 dagar kvar tills jag åker!
fick förresten lite saker från skolan idag, jättegulligt av dem :). min sista dag typ , riktiga dag alltså.

Inga kommentarer: