torsdag 28 maj 2009

NYC

Riktigt häftigt, synd bara att det är kallt just nu. det första vi fick göra imorse var att ta mig till en doctor, mådde jättedåligt igår när jag kom hit. Dem sa ingenting om svininfluensa så borde inte vara det. dem sa att jag har streps igen så nu har jag haft det 3 gånger inom 1.1/5 år. Riktigt konstigt. fick iaf två antibiotica sprutor upp i rumpmusklerna. inte skönt haha. Spänner som fan. Sen fick jag en äcklig dryck plus tre tabletter. Hoppas jag inte får tillbaka febern, med massa tabletter så har jag 39 graderm så igår hade jag lätt 40 graders feber!. iaf nog om det.
det var riktigt kul och träffa mina föräldrar. Vi bor precis vid times square. riktigt häftigt och idag var vi riktigt turistiga åt först på starbucks sen gick vi lite i central park, och tog sedan en turist buss som gick runt hela central park och ut till upper east sidem upper west side, harlem, riverside och allt. fick se alla lägenhets complex som alla köndisar bor i. Massor av limosiner överallt. ska nu och köka på hard rock cafe. Skriver kanske senare, annars hörs vi ikväll. tar massa bilder men läögger in dem nör jag kommer fram till sverige. :)

Inga kommentarer: