fredag 8 maj 2009

!!

Är hemma från skolan, Min värdsyrra skulle hem så jag åkte med henne, dem två lektionerna jag har nu, är bara tråkiga, jag menar, jag gör ingenting i dem just nu. skulle vara typiskt om dem gjorde massa saker iof haha, men det torr jag inte. Nästa vecka så kommer jag förmodligen vara borta både onsdag och torsdag. Onsdagen är säker torsdagen vet jag inte. Sen tisdagen kanske också om jag får åka med på senior trip så jag har ca 2-4 riktiga dagar kvar beroende på nästa vecka. sen veckan efter det så har jag finals månd och tisd sen ons-fred har vi bara slappdagar. Dem kan inte ge oss mer arbete efter finals så ja! skolan är snart över!. och om två helger så tar dem "studenten" här :P GRaduation. sen tre dagar efter det åker jag till NYC! :) Träffar familjen, så det är inte långt kvar nu alls! 19 dagar, Känns endå som det kommer ta låång tid. Känns som om mina finals kommer vara svåra!

¨Måste gå till practice snart dock! har ju State nästa vecka :D

Inga kommentarer: