tisdag 5 maj 2009

Svar

Svar till kommentaren jag fick :) Tack så mycket!
OK så först och främst så ska jag svara på frågan om du ska åka eller inte, OM du har möjlighete så ÅK, ÅK ÅK! självklart saknar jag alla hemma , speciellt min familj. Men det är bara ett år du är borta när du komer hem så kommer nog allt vara detsamma. Att åka som utbytesstudent är en livsupplevelse som du alltid kommer ha med dig, även om det skulle enligt dig själv vara ett mindre bra år (vilket jag tvivlar på) så kommer du lära dig så otroligt mycket. Det enda nackdelen enligt mig är maten! men det är ju en upplevelse det med. :P jag har ökat 6 kilo !!! på det här året. Men man kommer att tappa dem direkt när man kommer hem. Sen det där med vänner är nog olika. Man måste ta för sig och vara social. Och gå med i sporter och klubbar! Nu när jag joinade track and field så blev jag mycket bättre kompis med alla andra i laget, vilket var kul. Så det är nästan ett måste när man kommer hit. Plus att det är grymt kul. Jag åkte med EF vilket jag tyckt har varit toppen hela året! plus om du åker med dem, ÅK på CAMP, dem två bästa veckorna i mitt liv helt klart. hade så grymt kul. Tror det var svar på frågorna :)

Inga kommentarer: