torsdag 1 maj 2008

stressigt men bra

haha ja det sammanfattar väl dagen lite sådär kort. Då pratar jag alltså om igår. Jag och cissi hade en heldag i skolan :( eller jag gick inte på matten så jag började 10 i tolv. och då hade vi nationella!, Muntliga kan väl inte påstår att det gick bra hehe. Men men. Sen stressar jag och cissi hem , men kommer inte hm fören typ 5 eftersom vi var opå stan en snabbis innan också. Och fixa lite grejjer. Sen så åker vi hem och redan kl sex ska vi vara klara för våran kväll.- haha så det blev snabba puckar. Men det gick. Vi åkte iaf hem till Lovisa på en supergod middag. Det var jag cissi, amanda sofia lovisa stina johanna och elin. Iallafall så åkte jag och cissi tillsammans med sanna, ida, frida, jennifer amanda och adina ut till kjula hehe. Till emil. Där det var massa andra folk också riktigt trevligt! =). Sen åkte jag sanna cissi sofia och amanda hem till sofia och sov och käkade värsta pangfrukosten idag. Det behövdes. Men som sagt en stressig men bra dag var det. Vad händer ikväll då gott folk? Myskväll med film är högst upp på min önskelista. Någon som vill joina ? haha Får väl höra med brudsen <3

Ser också att jag är riktigt bra på att stava namna med stora bokstäver.
Take care
/R

Inga kommentarer: