söndag 11 maj 2008

Gårdagen var hyffsat bra :P Då tänkte jag oå kvällen alltså. Dagen var mysig, hihi. MEn iallafall så skrev jag ju att vi åkte till skogstorp och där var det flera gosiga människor haha. Dem flesta badade också men jag hade glömt min överdel så det blev inget för mig!, Ville inte heller så. :) Vi åkte hem rätt tidigt efetrsoim vi ointe kom hem på nått sätt så fick mamma hämta oss.

När jag kom hem så blev det att kolla på lite ishockey. Synd att ryssarna gjorde mål när det var 5 sek kvar :O. Men men sånt som händer. Sverige spelade fan bra!. Sen skulle jag börja kolla på en film, men var så himla trött så kunde knappt hålla ögonen öppna. Så jag somnade istället. Och nu sitter jag här. Har solat lite och ska väl gå ut snart igen, Måste plugga också :( tråkigt. Men kommer aldrig klara av Jani-provet annars :/. Vad händer ikväll då gott folk? Kanske en middag ute med några kompisar? man vet aldrig. :P vore mysigt. Annars blir det till att bara plugga och kolla film.

/R

Inga kommentarer: