onsdag 28 maj 2008

årets första dopp...

Strålande väder idag! Härligt, det får gärna hålla i sig. Har faktiskt tagit årets första dopp, dock i poolen eftersom sjön är för kall, burr. sitter och försöker få tag på min mamma, som som vanligt är omöjligt :O


Skolan idag var väldigt slapp. jag orkade inte åka in fören till 10 sen efter det gjorde jag en suduko åp matten och sen kollade vi på film, väligt bra. Men har sett den 2 gånger hehe . blood diamond heter den, huvudpersonen är hunken själv: Leonardo DiCaprio! =).

Aja sen ¨kte jag hem och badade i poolen och nu har jag precis målat naglarna med mitt första egenköpta nagellack! =) haha. Fint blev det.

Imorgon vet jag inte om jag ska vara i skolan sp länge kanske tar och åker hem tidigt för att sola haha. Kanske bara lämna in datan och så sen kila hemmåt. Jag vet inte än men får se =). Aja nu är jag svinhungrig och måste äta!


Inga kommentarer: