tisdag 13 maj 2008

Moriarty high school- home of the pintos

haha hade bara lust att skriva det! =). Det är nämligen skolan jag kommer gå på i USA om dem nu inte skulle råkat skrivit fel eller nått eller att jag måste byta, då skulle jag bli väldigt besviken, för det verkar vara en väldigt bra skola. Jag tror deras färger är vitt och grönt.
Aja idag har det varit nationella i Matte del 2. Givk inge vidare men får väl se. Hoppa sjag får G iaf, det skulle ju vara ett under haha, nej men det har verligen gått sämst på det här. vet redan 6 fel på del 1 :/ taskigt läge. Fattar inte hur jag ska kunna klara matte B sen också. Speciellt inte om jag inte kommer ha matte i USA. Men jag måste nästan ha det annars kommer det aldrig gå.


btw är jättetrött idag :/. Och nu längtar jag till One tree hill och gossip girl avsnitten är klara :D då blir det movietime <33>





/R

Inga kommentarer: