fredag 16 maj 2008

Helg

Har fortfarande inte fått nått mail tillbaka från min värdfamilj, lite synd. Det har gått över en vecka nu. Iallafall så kom jag hem för någon timme sen, slutade vid halv tolv idag men gick hem vid halv två. Tror inte jag har så mycket arbete kvar i skolan. Som jag ligger efter i.
Och jag fick reda på att jag inte fått IG på matte nationella. Men vi fick inte reda på vilka betyg vi har fått. Men att slippa IG är ju skönt iallafall.

vad händer idag då? Verkar inte finnas nått kul så ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske hitta på något imorgon istället. Och gör min del har jag 8 skoldagar kvar bara. Riktigt skönt!. Är ledig nästa onsdag då jag ska till Stockholm på EF möte+ stan. Sen tisdagen efter det så ska jag med klassen till stockholm. sen slutar vi på fredagen. SKÖNT. =P

/R

Inga kommentarer: