lördag 29 november 2008

thanksgiving was a blast


Skål!

jag hade det jättetrevligt under dem här dagarna när hela familjen var samlad! Jeremy och Chris kom hem :) Och det är kul att umgås med dem. Under själva thanksgiving day så vaknade jag kl 1 och började göra mig iordning, och kl 2 kom Mattew in med en stor margarita! haha. :) så innanmiddagen drack jag tre stycken av dem. Jättegott! =). Sen var det middag kl 7 och det var supergott. eftersom Chris är kock så fick han stå och laga middagen. Det var super. hehe. Och kan ju säga att på kvällen var jag lagom lullig efter alla drinkar och öl m.m. Men det var kul iallafall! =) sen igår fredag, även klallad The black friday over here. Vi shoppade hela dagen, och jag hittade allt förutom skor och vantar + mössa. Aja kan ju iaf säga att this weekend was a blast and I look forward to the christmas. .

Inga kommentarer: