söndag 2 november 2008

"hello there sexy"

Hej, kom precis hem från Portales. Har varit där den här helgen och vi hälsade på deras älsta son Jeremy. Hur kul som helst! =) speciellt på fredagen. Han hade college fest, först när det kom in folk så tittade jag åp dem och trodde det skulle bli skittråkigt men oj så fel jag hade. Det kom in massa snygga killar dit och vi spelade beer pong tror jag det heter. Och hade jättekul. Dessutom var det en speciell kille där haha. inte speciell kanske men vill inte skriva nått i bloggen. Han var ursnygg. snyggaste killen jag sätt på länge. Och han var "min" för en kväll haha. :D Han såg ut som en kille från abercrombie & Fitch. (stavning).

Sen på lördagen festade vi igen, fast inte lika länge den gången. Men jag hade det riktigt kul iaf. Och nu ska jag bara förklara för en viss person att jag inte vill ha en pojkvän. usch hatar det , han kommer säkert bli sårad och så kommer allt bli konstigt i skolan när vi ses. men jag hoppas han tar det bra. Jag vill verkligen inte ha en pojkvän här. Känner också att jag klarar mig bra utan en. Vill inte bli beroende av någon, känner mig alldeles för independent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallo där, ni får väll inte festa eller?

ha det bra iallafall!

Anonym sa...

den där killen var väll iallafall inte snyggare än din pappa!!