tisdag 11 november 2008

Grattis Mamma på 40 års dagen!

jag ska vara sjuk imorgon. haha eller rättare sagt "sjuk". är trött på skolan just nu, och behöver en dag hemma. Kolla på filmer och ta det lugnt. Vet ni hur mycket jag ahr att se fram emot när jag kommer hem eller?. LÄngtar som in i bomben. skolan är väl det enda tråkiga and the fact that I turn 18 in dec. when everybody else already is out having fun!. well well. Ska bli Såå skönt att äntligen vara 18 =) och Aleks den jävlen fyller redan om 1 och en halv månad typ och själv får jag vänta 13 månader. det är så orättvist. men förhoppningsvis så går det fort! men sen efter att jag fyllt 18 så kan det gärna gå segt. Vill inte bli äldre än 25. haha.

Men ha det mkt bra här. Men jag längtar så till våren eller till mars och maj! då är det resa och graduation. därimellan kommer det bara vara massa plugg och skit.

GRATTIS MAMMA PÅ 40 ÅRSDAGEN, jag vet att det är en ny dag där nu men inte för mig. Älskar dig mest av allt och jag hoppas din dag var underbar. Saknar dig så (L)

Älskar alla ni andra också. Min familj, mina vänner, djur m.m. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

miss u sis