onsdag 12 november 2008

dawn over a new world

Vet ni vad jag tänkte på ? det är bara ca 6 ½ månader kvar till jag kommer hem :O om man inte räknar med den här månaden. December, january, feb, mars, april, may plus lite av juni. tiden kommer gå såå fort. jag vet det. Sen har jag bott i USA ett år redan. så kommer jag hem sådäör lagom FET. haha den sommaren kommer både bli tråkig och rolig. träffa alla igen men jag måste typ träna varje dag för att komma i form. och tråkigt för mig, när alla andra är 18 den sommaren. hoppas på syrrans leg ^^. Nej hon kommer aldrig att tillåta mig att använda det.

And yea I was at home today, I was "sick". I was to tired to go up for school since I had these awful headace yesterday.

lyssnat på idag : Dawn of a new day

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha pucko ! Mamma och pappa läser ju att du tänker gå ut på falsktleg ! Uppskattat ? Skulle inte tro de. Och NEJ du kommer aldrig aldrig få låna de. Plus att vi inte ens är lika ...

PS: Fiiiina ritningar! Dold talang.

Anonym sa...

Wow vilka teckningar, du kan bli ngt stort du..
Pappa o jag sitter just nu o läser din blogg på tv:n
Tack för att du är du...
Älskar dig...