lördag 8 november 2008

Big girls don't cry

Har inte skrivit på ett tag. Men mste bara säga att´jag är glad att Obama vann! jag var i albuquerque när det hände. på ett ställe med massa andra. och oj vad glada alla blev! dem grät, sprang runt och jublade mm. det var kul att se! =) han vann stort också 349 tror jag han vann med. :) idag är det lördag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. I want to do something but what can happend here, in estancia? haa. I think Emily is going to Albuquerque, but I dont know if Im going with her. Ok so my mom turns 40 soon. On November the 11th. And after that there is only one month to my birthday, 17. Then there is only one year left!

I miss u all back home. Im listening to songs that remembers me about you girls! And all the good memories we have together. I love you guys!

1 kommentar:

Anonym sa...

we love you !