söndag 8 mars 2009

White Sands!





Emily talking in the phone, and me sliding down the long, steep hill!










Hejsan, nu är jag hemme efter våran lilla trip ner till Las cruces. Älskar den staden för dem har palmer överallt :P. och det ör varmt och skönt, gick i shorts och linne! =)
Iallafall vi åkte ner på lördagen till Las cruces och kollade på våran basketball match som Matthew spelade, vi förlorade stort, så det var ju lite tråkigt. Men efter det åkte vi och käkade på applebees sedan åkte vi till stevens student dorm och sov där ( på hans college). Dagen efter, söndag, begav vi oss mot white sands. Först tänkte jag inte så mkt på att sanden skulle vara vit som alla sa. tänkte att jag har sett vit sand i mina dagar, MEN INGET KAN MÄTA SIG I MOT WHITE SANDS. Det var vit som papper! Så otroligt vit sand och len. Det är vit som snö verkligen!. det var riktigt coolt att see. Och det är ett stort område, ca 1 mil bred och en mil lång. och det är hills så vi köpte ett sånt tefat ni vet, och åkte ner för det. Folk tar tillochmed deras snowboards och skidor, haha. Jag har lite bilder, men dem är riktigt suddiga, hade familjens gamla kamera, deras andra var inte laddade, typiskt :(. aja ovan kan ni se ett urval av bilder.
hade det riktigt kul :) på bilderna kan man inte riktigt se hur vit sanden är men ni fattar nog endå. :P Och jag blev solbränd, fast det var tjocka moln på himlen, tänk er om det inte var några moln alls, I would get tanned!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad coolt :D