måndag 30 mars 2009

Mexico


Okej så nu är jag hemma. KOm hem igår eller snarare imorse. Så var riktigt trött när jag skulle upp till skolan, sov ca 3 timmar inatt, so I feel like crap. Iallafall så kan jag säga att Mexico var amazing! Vi kom dit ca 10 på morgonen, onsdags morgonen. Det första vi gjorde var att packa upp ala våra saker, sedan begva vi oss mot stranden, vilket inte är långt, ca 2 meter från our condo haha. Huset vi bodde i var jättefint också. Iallafall sedan tog vi en beer och satte oss på stranden och njöt! Vi gjorde inte så mkt dom två första dagarna, var inte så mkt folk där, så vi solade och badade och grejjer. Men sen på fredagen och lördagen så gick vi ut, till klubbarna, vilke t var riktigt kul! I had a blast!. Träffade ett killgäng som var in the military, they were huuuge. ni skulle sett deras armar , wow säger jag bara haha. Träffade massa annat folk också. Ska inte gå in så detaljerat om vad vi gjorde men det var iaf riktigt kul. Och när jag fått bilderna så ska jag lägga upp dem :). Har bara några stycken nu så lägger upp alla senare :)


Inga kommentarer: