lördag 25 oktober 2008

Ledsen för att jag inte har bloggat nått. :P Vet inte varför har bara inte orkat. Men iallafall förra helgen var jag ju i alb och det var rikitigt kul =). Sen har det inte hänt så mkt. Varit i skolan och så bara. Och igår hade vi vår match mot våra rivaler, och vi förlorade men inte s kontigt med tanke på att dem är 2´nd best in the state.. Och vi var med på nyheterna också. Aja vet ni vad jag ska göra ikväll då?

STÅ PÅ SCEN MED BARACK OBAMA! haha hur coolt är inte det ? och för er som är lite efterblivna så är han med i valet om USAs näste president. och han leder över McCAin, så förhoppningsvis så blir han president! Lite coolt att jag kan säga att jag träffat USAs president =) Aja men snart kommer Noah hit också. ska umgås lite med honom . så ska hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: