lördag 25 oktober 2008

Gaah Im so excited

still... haha. Jag träffade Senator Barack Obama idag! :P skakade han hand och allt. Så nu kan jag säga att jag har skakat hand med USAs president. för jag är nästan helt övertygad om att han blir president om 11 dagar!.

OCH VET NI?!
LÄÄÄÄSS...
Jag träffade William från Prison Break, Ni vet han som spelar FBI snut elelr vad han är. Som ska fånga alla som rymt från fängelset. Och jag tog en bild med honom! Ska lägga upp den imorgon. nu får ni en bild på honom bara. men det kommer bilder imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vad coolt! Inte för att jag vet vem prisoon break snubben är (Ja jag vet att jag typ är den ända). Men det där med skaka hand med obama var ballt =D Hoppas du har det bra. ring lite oftare annars ringer jag dig skrutt! Långt hår du har btw :)

Anonym sa...

tja ,

helt otroligt att du skaka hand med Obama!!!

Vi hoppas han blir president oxå.
Hoppas du har det bra!
Här är allt som vanligt mörkt o kallt nu.
Mamma o jag var i stockholm i helgen med rolle o gittan.
vi bodde i farmors nya lägenhet på sveavägen (centralt).

Ha det bra vi hörs.