lördag 11 oktober 2008

Emilys and Stevens b-party

:) igår hade vi ett litet party här hemma. :) måste säga att det var riktigt trevligt:) Vi satt ute vid brasan och rökte vattenpipa och så :) vi var kanske som mest 20 pers. synd bara att min mage gjorde så j*vla ont, men det gick över sen efter ett tag. Vet inte varför den håller på så. har haft så nu ett tag. Aja iallafall så var det kul! Alltiod kul och träffa massa människor. men jag var nog ganska tråkig eftersom min mage gjordeså ont så hade jag ingen direkt lust att snacka och vara social. hehe. Men men, ikväll är det homecomingdance :D.! Först ska jag ut och käka med lite folk sen åker vi till dansen :)-

och ja igår var jag ute nästan hela dagen i skolan, så jag fick världens fulaste bränna :P tänkte inte på det efetrsom det är oktober, men det var riktigt varmt ute igår. så konstugt, askallt på morgonen och kvällen här men jättevarmt under dagen.

Inga kommentarer: