onsdag 26 mars 2008

På vift.

IDAG har det varit kallt, :O. Har typ varit utomhus hela dagen, så det är skönt att äntligen komma in i värmen.
Först så vaknade jag hos lovisa efter en skön sömn. Sen duschade vi och så och begav oss ner mot stan, där vi gick ett tag sen gick jag och sofia och tränade. Det kändes väldigt bra! =). sen var jag tvungen att gå till frisören :( , usch tycker verkligen inte om det!, Men det blev inte så jättekort, men endå det ser kort ut.
Aja sen träffade jag iallafall Alex och Michaela så vi satte oss och fika/ åt. Jag åt mat men dem käkade glass hehe. Vi mötte mamma och gick och fikade på tingsgården sen så åkte vi hem och nu sitter jag här efter en promenad med hundarna.
Jag har rättare sagt varit på vift hela dagen. Så nu ska jag bara mysa. Svejs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Åh du med rebbi, men vi älskar dig endå ;)