söndag 30 mars 2008

Mycket trevligt

Ja det hade jag, hehe. Först var vi tjejer(jag, Cissi, Lollo, Sofia, Amanda och Elin) och käkade här hemma hos Lovisa, Mycket gott!. Det serverades Pommes och kyckling med sallad och grejjer. Sen efter det kom också Stina och Johanna! =)
Sen snackade vi och spelade dickhead. Sen bar det av till grannen, Det vill säga August. Och kan ju säga att många fick lite mycket av det goda, speciellt killarna! =) Men det var mkt trevlig. Vi kom väl hem runt 5 och sen somnade jag nästan direkt iallafall, men vissa damer var ju uppe ett bra tag. :P

Nu ska jag snart hem och kolla på en film med en skål popcorn hehe, medans alla andra ska plugga. Längtar redan till nästa helg. Man får nästan lite ångest över att det är skola!,Men ska bli kul att träffa mina classmates, haa. =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: