måndag 31 mars 2008

Jag hade nog fel, dagen slutade rätt bra.
Mamma kom och hämtade mig imorse så åkte in till skolan till halv 1. Första lektionen missade jag nog inte speciellt mycket på, även om jag måste skriva min hälsodagbok om hjärt och lungräddning, eftersom jag ska lämna in den idag!, får skicka in den senare ikväll.
Men iallafall så hade jag trevligt i skolan även fast jag fick världens huvudvärk av allt tänkande haha, har väl inte vant mig vid att tänka på saker som budgetar och hur allt ska gå ihop. vi har ju trots allt haft lov. Men jag åkte hem sen och tränade, och då försvann den.
Japp, nu ska jag väl skriva om gympa lektionen. :/
Den här veckan blir inte direkt jobbig. På onsdag och torsdag är jag ledig, så går imorgon och på fredag, riktigt najs.
svejs.

Inga kommentarer: