söndag 26 april 2009

Prom




Ok igår var det prom. bilder komer upp när jag har dem. Men iallafall så sög det. Våran DJ vi hade var usel. Så ja jag är glad att jag inte spenderade så mkt pengar på det. Iaf vi kom väl hem runt 1 sedan satt vi nere i köket och rökte vattenpipa ett tag. Men hade ju varit upp sen 5.45 eftersom jag hade track meet så var lagom trött. Och idag dÅ? , hm måste iaf ut och springa. har ätit som jag vet inte vad.
Min syrra tycker också jag ska ta med alla pengar jag har, vilket är ca 10.000 men måste ju ha lite också till när jag kommer hem så ska nog ta med 7000 kr till NYC. måste börja sända hem kläder också. för kommer verkligen inte ha plats med allt i mina reseväskor. Speciellt inte om jag ska köpa saker i NY. =) NU är det 1 månad kvar tills jag reser hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina Bilder! Synd att det var tråkigt :(