torsdag 23 april 2009

här är det dammigt

Ledsen för dålig bloggning, anledningen är att jag inte har haft något att skriva om eftersom VARENDA dag ser likadana ut. Varje dag går jag upp kl 7.10 , tvättar av ansikter, sminkar mig, klär på mig och sedan äter frulle. Efter det är det skola med saammmmaaa gamla shema som alltid:
Accounting
Art
US history
Geometry
Auto Cad
English
Fitness

Sedan efetr skolan så har jag practise till ungefär kl 3.30 efetrsom jag har min practice den sista timmen också. Under fitness. Skolan slutar 3.02 varje dag och början 8.07 varje dag. Sen efetr practise så går jag hem, käkar nått mellanmål, sätter mig vid datan/pluggar. Kollar på tv. HÖänger med allt folk som alltid är här hemma. Har varit väldans lugnt på sistonde dock. Men det gör mig inget. Så ser mina dagar ut vareviga dag. Börjar bli lite långtråkigt faktiskt. Ska bli kul med Prom på lördag- såå att något får fart på min halvdöiga hjärna. Vet inte hur det ska funka när jag kommer hem, kommer bli så mkt svårare med lektionerna hemma. Det har året har varit minst sagt slappt, om jag tänker efter. Need to feed my brain with som knowledge! Funderar på hur mkt pengar jag ska ta till NYC. vad tycker ni? 6000? räcker det?

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ta med alla pengar du har =) Jag ska släpa runt dig överallllttt