måndag 15 december 2008

Maskerad bal!

I helgen hade vi maskerad bal. Trodde inte det skulle bli speciellt kul efetrsom alla boys and girls från basketlaget var borta, så vi kan ju säga att halva skolan var borta. Haha, så liten skola har vi. Nej but it turned out to be a pretty fun night acually. I got down at the dancefloor haha. Och folk kommenterade att jag dancade bra. Vilket jag tror dem säger bara för att göra mig glad. För jag känner mig mest som en stel panda som går i slowmotion. Nej men så dålig är jag väl inte, kändes rätt så bra till THIS TIME. ha. skön låt. Aja efter själva dansen så åkte vi hem och bytte om och åkte sedan ut till a ranch and smoked some hookah. :) Sen klockan tre var jag redo för min säng. Kände att dansen tog på mina krafter. Så somnade bums.

PÅ söndagen åkte vi till gamla staden, det var jättemysgt där och jag hittade världens finaste klänningar, en marin blå och en svart med brons broderi på. Men köpte dem inte. kostade ca 500 tillsammans och har ingen större lust att lägga ut det just nu innan jul. efter det åkte vi och firade min födelsedag som var i fredags, vi käkade på en dyr resturang där deras äldre son Chris är kock. Han är jätteduktig :): Super gott. åt veal with some special potato and mushrooms with it. Plus sås och andra saker såklart. Så det var en ganska bra helg.

Dessutom så gick vi bara halv dag idag pga an snön här. Kanske blir lediga helt imorgon också. fast vi har ju våra finals så vet inte direkt hur dem kommer göra.

Funkar inte att lägga upp bilder just nu så gör det imorgo :)

Inga kommentarer: